maandag 3 juni 2013

Beauty Wishlist juni 2013

Ja hoor, hij is er weer lady's! Dé uitgebreide wishlist alleen maar over beauty en lifestyle. Neem alvast wat voor te knabbelen en iets om aan te nippen want deze keer is hij XXL! Lekker uitgebreid vertel ik jullie over wat de aankomende maand juni ons allemaal te bieden heeft en wat we onszelf kunnen toewensen van al deze verwennerij.


 1. Makeup setting spray-Urban decay
Prijs: 10,76 euro
Waar te koop: Sephora(NL), Inno(BE)
Laten we beginnen met het al om bekende urban decay, shall we? Nog maar net hebben zij een make-up setting spray uitgebracht: handig is dat het in reisformaat komt en dus ideaal om mee in je handtas te sleuren of natuurlijk op reis mee te nemen. Enorm succes heeft het al. Een setting spray laat je make-up langer en beter op je gezicht zitten, perfect dus voor een nachtje stappen als je het mij vraagt! :)

2. Neroli (parfum)-Yves Rocher
Prijs: 31,80 euro
Waar te koop: Yves Rocher ketens (BE en NL)
Yves Rocher is veruit één van mijn meest favoriete beautyplaces om naartoe te gaan. Hun gamma is enorm gevarieerd en dat is nog zacht uitgedrukt! Van make-up tot badparels, je vind er praktisch alles. Hun nieuwste parfum is dan ook een echte must, ik heb hem mogen testen en was positief verrast. Een lekkere mix van oranjebloesem (mijn favo) en petit-grain essence. 

3. Hip Trip-Catrice
Prijs: 3-5 euro
Waar te koop: kruidvat, DiBeauty, Inno
Deze limited edition bevat dé perfecte kleuren voor een zomerfestival. Het hippie is weer helemaal  terug in en dat merkt zelfs Catrice. Vier de zomer in prachtige blauwtinten met een denim look, helder flamingoroze, vervaagd groen en subtiele nudes. 

4. Neon nagellak
Merken: Essie, essence, china glaze
Waar te koop: kruidvat, DiBeauty, Inno
Geweldig vind ik ze! Lekker gedurfd, maar toch nog draagbaar. Liefst draag ik geel, felroze of oranje want deze vind ik het makkelijkst te combineren. Perfect voor de zomer in t'stad of gewoon voor de fun. Neon is fel en fris: love it!

5. TRENDS
Opkomend voor de zomer van 2013 is de grunge look, simpel maar toch mooi. Bij deze trend draait alles om de juiste kleurencombi's, hierbij wordt vaak bruin gebruikt die wordt aangebracht op je onderste wimperrand en een vleugje bruine mascara.

Nude is weer helemaal terug deze zomer. Ideaal voor het strand, gewoon wat nude lipgloss en ready to go! De bedoeling is om de make-up zo onopvallend mogelijk aan te brengen en het simpel te houden.

Neon! Mijn favoriet keert telkens terug. Al gaat het om mascara, lipstift of oogschaduw het kan er allemaal mee door. Felle mascara is een echte must, maar hou dan wel de rest rustig. Neon kleuren laten je ogen er echt 'uitpoppen'. Het geeft een outfit een finishing touch...

Liefs,
eline

Q: Wat is jouw product dat jij in juni graag wilt aanschaffen?



9 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist, ik wil nog wel een knalknalknalneonroze nagellak :D zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke wishlist :D

    Ik volg je nu via Bloglovin. Zou het leuk
    vinden als je mij terug volgt :D

    Fijne zonnige dag!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! Vooral die makeup setting spray! Ik volg je, volg je me msschien terug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke wishlist girl!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist, neon nagellak staat ook op mijn wishlist!
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen