zondag 23 juni 2013

Summer #fahion

Hey meiden! EIN-DE-LIJK zijn de examens voorbij, slush, finito, over and out! Ik heb hiervoor een weekje het bloggen aan de zijkant  gezet om me 100% te geven voor de examens, de uitslag krijg ik deze donderdag. Nu heb ik eindelijk weer tijd voor mijn n° 1 favoriete bezigheid: BLOGGEN! Vandaag vond ik het wel toepasselijk om jullie de zomer must-haves voor te schotelen, zodat jullie helemaal summerproof worden. Enjoy!





Omdat we ons willen voorbereiden op een zomer die wel wat wisselvallig kan worden (zacht uitgedrukt) is het heel belangrijk om meerdere vestjes te hebben die je makkelijk kan combineren met bijna elke outfit. Een jeans-vestje is een echt een must, verder kan een (nep) leren jasje zeker niet ontbreken. Het is mooi te combineren met een leuk T-shirt en een paar All-Stars. Het is een simpele look dat weinig tijd van je vraagt.

1.Mid wash denim jacket/ winkel: Rivers Island
2. Levis
3.Woolen jacket/online: aliexpress
4.leren jas/online: etsy


Kant is terug van weggeweest. Ik vind kant gewoonweg heel mooi en elegant. Het is niet té gekleed, maar toch het blijft heel girly en verzorgd. 

1. gelijkaardig: lacy top
2. Forever 21
3. Forever 21



1. Forever 21
2. H&M
3. H&M
4. pacsun



High-wasted shorts en All-stars are a girl best friend! Mijn antwoord hierop is absoluut! All-Stars zijn de meest comfi schoenen die nog eens mooi zijn ook. Je moet op z’n minst 1 paar van deze schatjes in je schoenenrek hebben staan. De hoge taille shorts zijn ook lekker comfi en ideaal voor een zonnige, warme dag.

PS: mijn favo outfit is deze allerlaatste, zelf samengesteld. Wat vinden jullie het mooist?
Wat is jouw favoriet? Laat het weten bij de reacties!

Lots of love,
Eline
Twitter: TrueLikeBlue
Bloglovin: myowncrazystyle
Facebook:   myowncrazystyle



10 opmerkingen:

  1. De kanten shirtjes zijn zeker mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil nog een leuk topje met kant :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke items, ik vind dat shirt met dat Infinity teken echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ik vind 'em echt mega graaf. Misschien doe ik binnekort een DHZ over hoe je zoiets zelf kunt maken! :)

      Verwijderen
  4. Yes zomervakantie he =]!!Lace staat zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je vakantie!!
    De laatste collage is ook mijn favoriet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items en fijn dat je examens voorbij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen