woensdag 26 juni 2013

KIKO nagellak - 389 Lattementa

Foto: mavia-nails.blogspot.be
Welcome back!!! Vandaag eindelijk eens een artikel over... Jawel, beauty. Velen lieten al weten dat ze graag wat meer beautyartikels wouden zien op mijn blog en daarom besloot ik dat het wel leuk zou zijn om te beginnen met een review over mijn favo zomer nagellak en oh zo makkelijk te gebruiken! Het heeft zijn naam zeker niet gestolen want de kleur is één en al munt.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het beautymerk KIKO is spijtig genoeg niet te verkrijgen in België, die van mij heb ik gekocht in hun winkel in Barcelona. Hun gamma van producten is zeer variërend: van nagellak (^^) tot make-up. Voordien had ik nog nooit iets van KIKO gekocht, maar ik had de naam al wel eens horen vallen in 'de blogworld'. Hun assortiment aan nagellak was gigantisch. Zoveel kleuren dat ik er gek van werd! 1 kleurtje sprong er meteen uit, en dat was dit felle kleurtje beter bekend onder de naam Lattementa.

Foto: KIKO 389 Lattementa (model: nichtje)
De nagellak zelf dekt al zeer goed na 1 laagje. Maar voor een volledige dekking raad ik toch 2 laagjes aan. Desondanks de meeste nagellakken niet snel drogen (in mijn geval toch), was dit niet het geval bij KIKO (love that name!). Hij droogt zeer snel op en blijft ongeveer een drietal daagjes er goed opzitten zonder te gaan chippen. Eens aangebracht hebben mijn nagels een fris kleurtje, dat vrijwel bij elke outfit goed samengaat.

KIKO is een goed alternatief voor dure nagellakmerken zoals Essie en O.P.I. Ze hebben juist dezelfde kleurengamma, maar alleen een stuk goedkoper. Het borsteltje is praktisch om te gebruiken, maar verder niet echt ongeloofelijk speciaal. Prijs-kwaliteit is zeker goed in verhouding! Ik heb voor dit potje een bedrag van ongeveer 3.50 betaald, wat zeker nog betaalbaar is!

Waar te verkrijgen?
-Alle landen behalve België en Nederland (dit doen ze om ons te pesten;))
-Online: ebay (verder niets gevonden)

Mijn mening:
-Ik ben helemaal verzot op de kleur
-Blijft lang genoeg zitten
-Droogt  snel op
-Aangenaam product!!!
-Goede prijs

TIP: probeer om je nagellak tijdens de zomer in de koelkast te bewaren, zo wordt deze minder snel 'dik' én droogt hij sneller op bij het aanbrengen ervan!

Liefs,
Eline




21 opmerkingen:

  1. Die kleur, WAUW! Echt een heel mooi en vrolijk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, ik heb in Barcelona gezocht maar ik kon 'm niet vinden *huil*. Ik heb genoeg van Kiko hoor, daar niet van, maar ik ben gewoon dol op dat merk. Ik heb dat kleurtje geloof ik ook, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooi kleurtje, perfect voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, die kleur is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie wat een perfect blauw zomers lakje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een leuke kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleurtje! Ik word er helemaal vrolijk van! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke kleur, lekker zomers en vrolijk!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kleur is prachtig! Ga ik volgende week als ik in Milaan ben zeker voor kijken ;) ! Kiko is echt één van mijn favoriete merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleur <3

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen