maandag 1 juli 2013

Maybelline popsticks - 020 Tropical Pink


Goedemorgen beautyqueens! Ik wou al een hele tijd een artikel schrijven over deze ongelooflijke leuke lipstick, nou ja, eerder popstick! Hij is mijn n° 1 lipproduct voor mee op reis te nemen én voor in de warme/zonnige zomerdagen te dragen. Hij voelt lekker licht aan en geeft je lippen een mooie, gezonde glans en als extra topping lijkt hij nog eens jelly, dit maakt de popsticks helemaal speciaal! Als extraatje ruikt hij ook nog eens naar zoete watermeloenijsjes, helemaal iets voor mij en misschien ook wel iets voor jou...



Dit is waarschijnlijk één van de eerste producten die ik heb gekocht van Maybelline en tot zover mijn aller speciaalste én beste aankoop! Ik vond het concept van de doorschijnende lipsticks heel mooi en cute. De popsticks lijken zelf een beetje jelly, maar het zicht bedriegt! Ze zijn even hard en stevig als eender andere lipstick. Ze lijken werkelijk op waterijsjes én ze smaken zelfs zo. LOVE IT!


De huls, of hoe je het ook moet noemen, is heel praktisch en makkelijk vast te houden als je de kleur aanbrengt op je lippen. De verpakking is verder heel simpel gehouden en ze hebben het thema van de waterijsjes hier ook op toegepast, namelijk een doorzichtige verpakking met een knallend kleurtje. 

De popsticks zijn ideaal voor wanneer het een warme dag is en ik ga 'em zelfs meenemen op vakantie! De kleur is ideaal voor me, niet to much, maar het laat toch een subtiele kleur/glans na die je lippen een fris gevoel geeft en ook uitstraalt. 020 Tropical Pink is een midden roze kleur die voor mij juist goed is. Bij het aanbrengen op het moment zelf geeft hij geen tot bijna geen  kleur af, maar als je eventjes wacht zie je de kleur steeds meer en meer toenemen! Echt een leuk effect. Deze subtiele kleur doet me denken aan waterijsjes, dit maakt het nog meer geschikter voor de warme zomerdagen! Hij staat niet alleen goed, maar hij smaakt ook nog eens lekker zoet. Volgens mij heb ik mijn ideale lipstick voor tijdens de zomervakantie gevonden meiden :-) 


Maybelline zegt dat het lip stains zijn. Naar mijn ervaring valt deze een beetje in het water... De lipstick blijft voor een uurtje goed zitten, maar hij trekt niet echt in mijn lippen in waardoor deze minder lang blijft zitten. Als lipstick is 'ie goed, maar als lip stain is hij vele minder!

Over de prijs valt te discussiëren. De één vindt het juist té duur en de ander vindt het z'n geld helemaal waard. Ik kan me beter vinden in die laatste. 10,99 euro is al wat meer naar de prijzige kant, maar hij is ongelooflijk fijn én geloof me, je zult er maar al te snel aan verslaafd geraken (net zoals mij). 

Ben je opzoek naar een lip stain, dan zou ik deze toch wel skippen, maar als je graag een fris én vrolijk kleurtje wilt met een funky effect dan raad ik hem aan! Naar mijn mening is deze popstick een heuse investering op gebied van make-up in deze zomer! Een echte aanrader! 

QT: Wat vinden jullie van de zomerse popsticks? Heb je er zelf al eens eentje gebruikt?

Zomerse popstick-kusjes,
Eline


8 opmerkingen:

  1. Het ziet er onwijs leuk uit, maar ik denk dat je bij mij nauwelijks kleur zult zien, en daar vind ik 'm weer te duur voor (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er echt tof uit! Maar ik ben inderdaad ook bang dat er bij niet veel van het kleurtje overblijft. Thanks voor de review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love tropical pink! Hij is alleen gebroken op de een of andere manier :( Het was echt mijn favoriete lipstick vanwege zijn suptiele, maar mooie kleur! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk concept! Maar ik ben toch meer fan van de iets fellere kleurtjes denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke review!! Vind hem zelf wel een beetje duur, maar jouw positieve woorden maken me dan weer aan het twijfelen haha. Dat 'ie perfect is voor de zomer is wel een feit!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen