donderdag 25 juli 2013

Vakantie California 2013

Hoi !!! Eindelijk heb ik na deze 3 welgevulde weken terug wat meer tijd om me weer bezig te houden met mijn blog en het uitproberen van nieuwe producten en wat nog allemaal. In de afgelope 3 (stille) weken heb ik samen met m'n ouders een rondreis gemaakt doorheen Californië. Ik vond dat ik gewoonweg verplicht was om jullie al de leuke foto's te laten zien die ik daar gemaakt heb. Van L.A. tot S.F. , we hebben zeg maar al de wondermooie plaatsjes gezien die West Amerika te bieden heeft. Kijk gerust even mee...


De vlucht van Londen naar L.A. duurde zo'n 10 uur, yep, dat is een hele lange tijd. Ik had me er dan ook goed op voorbereid door het CG beach boek mee te nemen en m'n Ipod. Hiermee ben ik echt uren zoet! Ik zat in business class en had de mogelijkheid om films te bekijken, daar had ik de keuze uit zo'n 20 recente films. Ik kon het echt niet laten om the croods te kijken (super hilarisch). Het eten was heel smakelijk en de zetel zat ongeloofelijk comfi. Voordat ik het wist was de vlucht al aan het einde gekomen.

DAG 1
als eerste activiteit zijn we in L.A. universal studios gaan bezoeken, dit was op de 4th of july en dus was er veel volk.

Palm Springs
Joshua Tree

DAG 2&3
na L.A. zijn we direct vertrokken naar Palm Springs (2u rijden). Hier was het ondraaglijk warm (rond de 40°C).



Lake Havasu
DAG 4
toen zijn we aangekomen in Lake Havasu, en juist toen ik dacht dat het niet warmer kon -> 42°!!! Gelukkig was er een meer (duh) en hierop hebben we wat gevaren met een jetski. En natuurlijk zag ik zo rood als een tomaat die avond...

Grand Canyon
DAG 5
Na lake Havasu zijn we direct aan 1 stuk door naar de Grand Canyon doorgereden. Eens aangekomen werden we direct stil van het mooie uitzicht.

Lake Powel
DAG 6
we bezochten toen nog een canyon, maar deze keer een stuk kleiner, maar net zo mooi. De Antelope Canyon was gelegen aan Lake Powel, waar het water en de canyon samenkomen.

DAG 7 Las Vegas
overdag is het niet de moeite waard, maar 's nachts is het 1 grote lichtstip. Voor mij was dit het meeste tegengevallen doordat er, naast de hoofstraat, echt niets te doen is.

Yosemite Park
DAG 8 Yosemite Park
Ongelooflijk mooi, dit is veruit een van de mooiste foto's die ik daar heb kunnen nemen!



Bishop Creek
We hebben ook de hele kustlijn gedaan, maar dat zijn weeral honderden foto's. Ik vond het een hele leuke ervaring om een rondreis te maken doorheen California. Nogmaals sorry voor de drie weken stilte... Nu ik terug thuis ben vlieg ik er weer helemaal in!!! Hoe is jullie vakantie tot nu toe verlopen?

Liefs,
Eline



9 opmerkingen:

  1. Wow, wat fijn zeg! Nu voel ik me toch een beetje jaloers :-) mooie foto's heb je gemaakt. Jammer van die 10 uur vliegen, best wel lang. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik ben zó jaloers!!! ik wil daar ook zo graag een keer naartoe :)

    www.jenniefromtheblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg! Ik ben ook heel erg jaloers. Ik wil daar zo graag naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wauwie!! Daar wil ik ook een keer naartoe! Geweldig verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!! Echt heel mooi!!

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ik ben jaloers! Volgens mij heb je een heerlijke vakantie gehad en heel veel gezien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige foto's! Zo te zien moet ik er ook eens een keer heen! :)

    BeantwoordenVerwijderen