dinsdag 20 augustus 2013

Little Update

Wow! De vakantie zit er weer bijna op en het lijkt wel of hij nog maar juist begonnen is. Dit zal deels wel komen door mijn (over)volle agenda en het feit dat ik echt een vakantiemens ben! Ik ben meer weg geweest dan dat ik eigenlijk rustig op m'n kamertje zat, die ik op bepaalde momenten 'o zo miste! Vandaag ga ik jullie een beetje updaten van wat ik zoal de voorbije 2 maanden heb uitgestoken.
 

De vakantie was nog maar juist van start gegaan en ik zat op het vliegtuig richting L.A.. Mijn ouders en ik hadden doorheen heel Californië een rondreis gedaan by car. We hebben zowat alle hotspots bezichtigd waar Californië om bekend staat. Hier is een klein schema'tje: L.A. / Palm Springs / Lake Havasu / Grand Canyon / Lake Powell / Las Vegas / Yosemite Park / San Fransisco (mij favo) / de hele West-Coast en als laatste terug L.A.
 
Het was een hele vermoeiende én prijzige reis, maar hij was het helemaal waard! De verscheidenheid aan natuur is machtig. De ene keer rijd je door een woestijn en dan verschijnen er ineens enorme bergen met sneeuw. Daarom was het ook heel logisch dat de temperaturen konden variëren. In de desert hadden we zo'n 43°C terwijl het in San Fransisco hoogstens 16°C kon worden.
 
Ik heb al  vele dingen gehoord over mensen die Californië bezoeken, maar om het zelf te beleven maakt het 2 keer zo specialer!
 
Nog geen twee weken na deze grote reis vertrokken we weeral met het vliegtuig richting Spanje Torrevieja. Mijn mama haar ouders wonen hier en het is zowat een "traditie" geworden om elke zomer hen te gaan bezoeken. Mijn nichtje was er al en samen hebben we veel gezwommen en gewinkeld, nou eerder window shoppen :)
 
We waren nog maar net terug in België toen we diezelfde dag al vertrokken naar de kust voor 4 daagjes. Het weer was aangenaam, maar toch miste ik de hoge temp. van Spanje. Deze week is het een weekje relaxen voor mij, want 'raar maar waar' ik ben de hele week vrij!!! Dus dat betekend dat ik meer tijd kan besteden aan mijn passie (bloggen duh) en wat helpen in huis. Maar de rust zal niet lang duren want de allerlaatste week ben ik een hele week weg op surfkamp aan de kust samen met m'n nichtje.
 
Na het kamp komt er zonder enig twijfel een stukje online over hoe het was te samen met wat foto's.  Promise! En verder kunnen jullie deze week heel wat artikelen verwachten! Veel leesplezier!
 
Knuf,
Eline
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten