donderdag 22 augustus 2013

Ik heb (eindelijk) een Iphone!!!


Jippie!!! Weten jullie nog dat ik onlangs 3 weken naar californië was vertrokken, nou daar heb ik 'em eindelijk gekocht. De Iphone 5. My best friend probably forever. 
Voordien had ik een simpel mobieltje waar ik alleen maar de basic dingen mee kon doen. Dat waren hoofdzakelijk alleen maal bellen en sms'en. Verder had ik ook een Ipod touch die, als ik eerlijk mag zijn, vaker gebruikte dan mijn mobieltje. Ik had al vaker gezegd dat ik graag iets zou willen hebben dat de twee eigenlijk combineert en toen kwam ik uit bij de (tegenwoordig) zo populaire Iphones die jullie zonder enig twijfel wel kennen neem ik aan :)

Waarom kocht ik er dan geen meteen? Wel, alles leek perfect tot mijn ogen bleven staan op het prijskaartje... Mhjmnn, wel een beetje prijzig, neen? Ik bedoel 799 f*cking euro's?! Dat gaat serieus m'n petje te boven. Daarna dacht ik er niet meer echt over na totdat ik in San Fransisco voorbij een enorme winkel van Apple voorbij liep. De winkel hier in België lijkt meer op het snoepwinkeltje terwijl de winkel in S.F. op de snoepfabriek leek! 

Tja, wat kan ik zeggen? Het was liefde op het eerste gezicht met mijn Iphone 5, de witte. Maar toch zat die ontzettend hoge prijs nog  altijd in mijn achterhoofd. Nu, de prijs in dollar was exact hetzelfde, maar omgerekend in euro's kwam hij op maar ong. een 499 euro. Toen veranderde alles. Nu moest ik 'em gewoonweg hebben! Zo gezegd, zo gedaan. Eens terug in belgiê bracht ik alles in orde en heb hem voor de eerste keer gebruikt. Sinds die life-changing dag wijkt hij geen minuut van mijn zijde. Ok, dat is een beetje overdreven, maar hij is een enorme hulp en zo handig!

Sinds ik een Iphone heb ben ik ook meer bezig met mijn sociale contacten over het net. Wat langs de ene zijde toch wel wat tijd inneemt (voor mij persoonlijk toch) maar langs de andere kant helpt het me goed met bloggen en dat is dan weer iets positief. Ik ben echt ongelooflijk trots dat ik het heb gekocht en heb er geen minuut spijt van gehad, soms was het wel een beetje obsessief weet je?! Ik geef toe, klein beetje verslaafd. ;)



Willen jullie graag op de hoogte gehouden worden van mijn artikels of gewoon weten wat ik allemaal doe? Volg me dan op deze sociale netwerken (dat zou me enorm veel plezier doen):
twitter @TrueLikeBlue
Instagram elineminne
- Vine: Eline
- Tumblr: itsmyowncrazystyle

Héél veel liefs,
Eline 

2 opmerkingen: