maandag 23 september 2013

School | vijfde middelbaar (nog 1 jaar te gaan)

Ik heb denk ik nog nooit een stuk geschreven over mijn school, klas of zelfs maar mijn vrienden. Shame on me! Bij deze maak ik het goed en vertel ik vandaag wat meer over mijn nieuwe klas in mijn voorlaatste jaar van middelbare school.


Mijn klasje bestaat uit 16 meisjes, jup, alleen maar dames! Ik vind dit totaal geen probleem, maar soms mis je wel een paar jongens om hun grappige opmerkingen en gewoon de vibe die ze in een groep kunnen brengen. Gelukkig komen we allemaal goed overeen en is iedereen met iedereen bevriend. Groot pluspunt! We zitten allemaal in de richting EMT, dit staat voor Economie Moderne Talen. Dit houdt in dat ons hoofvak bestaat uit economie en verder verschillend talen zoals Nederlands, Frans, Duits en Engels. Geen lachertje dus! Tot nu toe lukt het nog wel, maar nu ik in het 3de graad zit voel ik dat de lat een stuk hoger wordt gelegd. Leren haat ik, dus ik moet echt enorm veel moeite doen om toch maar iets gedaan te krijgen.            

Mijn lessenrooster is goed ingedeeld en de leerkrachten vallen best wel mee. Soms krijgen we wel wat opmerkingen over al dat gebabbel, maar wat verwacht je dan van 16 meisjes in 1 lokaal?! :-) Sinds voor kort voelt alles gewoon vele beter aan, zowel op school als privé en daar ben ik wel blij om! Elke dag voel ik me opgewekter en vrolijker! We zijn nu al een hechte groep geworden en ik ben er zeker van dat dit schooljaar het hoogtepunt gaat worden!

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten