zondag 12 oktober 2014

Muziek op het moment


Vandaag heb ik besloten om jullie voor te stellen aan mijn favoriete nummers waar ik op het moment non-stop naar zit te luisteren. Ideaal voor op een zondagmiddag mee te relaxen samen met een lekker kop thee en wat zoets. Enjoy loves!


De laatste tijd ben ik mij vooral gaan verdiepen in lounge muziek en house, wat normaal gezien niet van mijn gewoonte is. Meestal luister ik naar R&B of rap, 2 totaal tegenovergestelde stijlen dus. Maar hey, wie zegt dat je niet  allerlei soorten muziek leuk mag vinden ;). Dus bij deze ga ik het vandaag over iets wat rustigere muziek hebben, ideaal om op een luie herfstochtend mee op te staan.

1. Tinashe - Days in The West (remix)


2. Ekali - unfaith


3. Disclosure vs. MNEK - White Noise


4. Zuri akoko ft. Hatch - Turn it


5. AlunaGeorge - you know you like it


6. August Alsina - No love (remix)

 
    En omdat ik het stiekem niet kon laten toch een wat rustig liedje met een stukje rap erin. #guilty
    (Ps: let maar niet op die GI-GAN-tische décolté op de video haha)

Zo hiermee heb ik al mijn favoriete nummers laten horen die ik op dit moment het meeste beluister. Maar omdat mijn smaak zo snel kan veranderen en ik eigenlijk alle genres muziek wel kan appreciëren is mijn muzieksmaak erg breed. Ik ben van plan om soortgelijke artikelen zo om de maand eens te plaatsen om jullie wat up to date houden in verband met zo'n zaken.

Geniet nog van jullie weekend!
Lovies, Eline

9 opmerkingen:

  1. kende ze niet allemaal, maar zitten leuke nummers tussen ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat erg: ik kende er gewoon geen een. Moet ik me nu schamen? Thanks dat je deze oma in ieder geval weer een update hebt gegeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha tuurlijk niet ;) dat is met heel veel plezier hoor Femke!

      Verwijderen
  3. erg mooie muziekjes ik ben verslaafd aan het nummer Who are you really? van Mikky! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn heerlijke nummers! Love it!

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende ze ook niet allemaal, maar leuk! xx Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende er geen één maar er zitten echt leuke nummers tussen :) X

    BeantwoordenVerwijderen