woensdag 11 juli 2012

Essence -ready for boarding?-



Een week of 2 geleden ben ik eens een kijkje gaan nemen in kruidvat voor nog wat leuke spulletjes. Juist op dat moment lag de nieuwe limited edition van essence in de rekken! Yay, ik was net op tijd vooraleer de collectie helemaal weg was. Ready for boarding heeft zijn naam in ieder geval niet gestolen. Het zijn allemaal producten die super, super handig zijn voor mee te nemen op vakantie. Wil je weten wat ik  heb gekocht & wat ik ervan vind? Lees dan zeker verder…


In totaal heb ik van de hele collectie maar 3 spulletje gekocht. Ik weet het. Niet veel, maar zoals die nagellakjes had ik er nog wel meer en ik hou er niet van als ik dingen koop die ik reeds al heb. Allereerst MOEST ik gewoonweg die hand & body-wipes kopen. Zo handig yet zo cute! Wanneer ik op een vliegtuig stap heb ik meestal het gevoel dat mijn handen zeer vuil zijn en dat ik heviger begin te zweten. Hier zijn natuurlijk deze jongens voor! Als tweede kocht ik de cheek en lip crème in de kleur 02 beauty on tour. Weeral vind ik de naam zo goed passen bij het concept van dit alles. Last but not least kocht ik de ‘carry me home’ badge voor aan je valies te hangen. Wat een leuk ding, ook erg handig!



Hand & body wipes

Deze lijken me echt heel handig. Leuk gevonden van essence om zoiets te combineren met hun nieuwe limited edition. Als je deze zomer op vakantie gaat naar eender welke bestemming dan zijn deze doekjes een echte aanrader. Ze hebben een ontsmettende en voedende functie. 2-in-1 dus! Ikzelf heb ze nog niet gebruikt aangezien ik ze het liefste wil gebruiken eens ik op het vliegtuig stap. Er zitten welgeteld maar 15 doekjes in, dat zijn er niet zoveel. Maar dat is denk ik wel de bedoeling met een limited edition.

Lips & cheek crème: 02 beauty on tour

Ik ben echt helemaal weg van deze lip&cheek cream. Ik vind het echt dé uitvinding van de eeuw: een make-up product dat je voor 2 dingen kan gebruiken! Love it! Het is niet alleen super handig, maar het past weeral helemaal in het plaatje van vakantieplannen. Ik gebruik het vaak als ik me snel even moet opmaken want het is zeer snel in gebruik. Het enigste dat hierbij wat minder is is dat het wat vettig aanvoelt als je het voor blush gebruikt. Dit had ik ergens wel al verwacht aangezien het een creamy product is!

Carry me home badge

Sinds een paar jaar gebruik ik mijn eigen valies & ik vond het wel leuk om dan ook mijn hoogst persoonlijke badge zien te bemachtigen. Dit is heel handig voor als je valies spoorloos is, zo weet de vinder toch wat meer over hoe hij jou kan contacteren. Leuk dat essence er een tekstje heeft opgezet: “Carry Me Home”. Ik ben van plan om het nog wat te versieren met een leuk tekstje en met hartjes! <3

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze 3 producten. Essence is een van de goedkopere make-up lijnen die je o.a. kunt kopen bij kruidvat en inno. De nagellakjes die ik niet heb gekocht vond ik er persoonlijk wat minder uitzien. Ik vond ze wat gewoontjes en niet zo speciaal. Net zoals bij alle andere limited editions ben ik voor het ene product al wat meer te vinden als voor het andere. Ik ben heel blij dat ik ze heb gekocht.
Essence is te koop bij o.a. kruidvat en Di

Sweet kisses,
Eline

15 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Jammer dat alle dingen die jij laat zien (en ik ook graag wil) uitverkocht zijn bij de kruidvat's bij mij in de buurt :((

    x
    p.s op mijn blog is een winactie bezig misschien wil je meedoen?

    lifelaughandhappiness.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mss vullen ze de rekken weer aan? Thanx, ik zal zeker eens een kijkje nemen op jouw blog!

      Verwijderen
  2. Oh, die doekjes klinken goed! 2-1 is altijd handig sowieso op vakantie wanneer je weinig plek hebt. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Nederland issie nog niet. Ik ben benieuwd!!

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons hadden ze gisteren nog helemaal niks :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat spijtig, misschien over een paar dagen, het is echt wel de moeite waard!

      Verwijderen
  5. Bij ons helaas ook nog niets te bekennen van de nieuwe LE lijn van Essence :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij de winkel hier in de buurt komt hij vandaag of volgende week dinsdag! Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke blog! Ik vol;g je nu via bloglovin :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Lip&Cheek Crème lijkt me erg handig! Jammer genoeg heb ik deze collectie nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen