zaterdag 15 september 2012

Beauty Wishlist September 2012


Na mijn laatste blogpost van woensdag wilde ik direct starten met een iets leuker onderwerp om over te schrijven. Woesdag heb ik veel over mezelf en "life" gepraat, vandaag is het tijd voor een overdosis aan make-up. Ik laat jullie namelijk een hele uitgebreide wishlist aan make-up zien! Gooi die schoolboeken toe en enjoy...


Zoals je al in de intro gelezen zult hebben, ga ik vandaag een wishlist voor jullie schotelen. En wat voor een?!  In de plaats van al die wishlisten die over kleding, beauty en deco gaan heb ik besloten om vanaf nu elke maand 1 grote wishlist te maken over 1 ding: MAKE-UP. Ik vond dat het eens tijd werd om wat meer te praten over beauty enzo. Dus voilà, hier heb je het dan. 



Als eerste wil ik ontzettend graag de (tweede ondertussen) bb-cream van maybeline uitproberen. Deze bb-cream hoort bij hun mineralen lijn waarvan ik helemaal gek van ben. Hij bevat SPF 26!! Wel een beetje té hoog vind ik. Meestal wordt de crème dan vettiger als er een hoge SPF inzit. Heb hem nog niet getest of gezien bij kruidvat. Hopelijk komt hij er snel!




The body shop heeft ook onlangs hun eerste bb-cream gelanceerd. Deze lijkt me heel erg fijn aangezien je er een uitgebreid advies bij krijgt plus je hebt een ruime keuze uit verschillende tinten. De prijs ligt natuurlijk wat hoger, maar ik heb er al veel goeds over gehoord.




Als voorlaatste heb ik dé lipstick van YSL gekozen. Het zou een misdrijf zijn als ik hem niet op mijn wishlist zou gezet hebben. De kleur: liefst zo roze mogelijk! Stel nu dat de kleur die je wilt kopen er niet meer is, geen probleem neem een andere kleur die je ook wel mooi vind (alle kleuren zijn goddelijk!!!)
1 je hebt een YSL lipstick & 2 hij is zo mooi, vanbinnen én vanbuiten. Deze is ook weer wat aan de prijzige kant, maar hoe vaak krijg je da kans in je leven om zo'n prachtding te kopen? Indeed, niet vaak!




Als laatste heb ik terug iets van the body shop gekozen. De tea tree pore minimiser. Lange naam voor iets heel simpels. Als je last hebt van puistjes en een vettige huid zou ik de producten van de body shop waarin tea trea zit echt wel aanraden. Dit hier helpt grote/grove poriën te minimaliseren. Behalve dit werkt het ook nog eens ontsmettend tegen puistjes. Lijkt me een echt wondermiddel!

Zo, dit was mijn wishlist van September. hopelijk vond je het interessant en leuk natuurlijk. maandag zal er terug een blog online komen i.v.m essence, spannend!

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten