woensdag 12 september 2012

Terug van weggeweest...

Hoi lieve lezeressen, eerst en vooral moet ik jullie heel wat uitleggen en dingen verklaren. Dit ben ik verplicht tegenover jullie. Zoals jullie wel zullen opgemerkt hebben ben ik een hele tijd gestopt met bloggen, bijna 2 maand om precies te zijn. Van de ene dag op de ander was mijn blog letterlijk CLOSED...

Tot bijna 2 maanden geleden zat ik nog knusjes voor mijn pc met het schrijven van bloggen. Toen ik al zo'n tijdje bezig was kreeg ik niet echt meer de gehoopte voldoening van het bloggen. Ik werd het eigenlijk een beetje beu. Ik heb toen besloten om er een tijdje mee te stoppen. Om eerlijk te zijn heeft het me wel deugd gedaan. Ik heb voor een keer niet de druk gevoeld om te moeten bloggen. Ik had er namelijk een héél stipt schema opgesteld:
maandag een blog schrijven
dinsdag blog publiceren
woensdag is een "onderzoeksdag"
donderdag een blog schrijven
vrijdag blog publiceren
za. & zo. nieuwe onderwerpen bedenken
+ eventuele filmpjes of blogs in weekend

Het werd niet echt meer een hobby voor me, maar eerder een soort van verplichting. Tot vandaag dacht ik niet veel meer terug aan mijn ex-bloggers leven. En daarstraks kreeg ik een idee. Zoals je al kan raden ging het over mijn blog. Opeens realiseerde ik me dat ik me helemaal geen verplichtingen moet opleggen. Ik moet gewoon met hart en ziel leuke, interessante en grappige blogs voor jullie schrijven. Om eerlijk te zijn had ikzelf niet echt veel aan mijn blogs, want ik nam vaak onderwerpen die juist anderen interesseerden en niet mij. Natuurlijk moet ik met jullie rekening houden en dat weet ik wel, maar vanaf nu hou ik ook met mezelf  rekening. Ik kies onderwerpen waarbij ik me goed voel en waar ik me "thuis" bij voel. Hiermee bedoel ik dat ik niet iets over wonen zal schrijven als ik me hoofdzakelijk op beauty richt. Ik ben trots dat ik dit nu allemaal aan jullie zeg, want hiermee ben ik definitief terug begonnen met bloggen! Ik ben iemand die vaak snel opgeeft als het niet zo goed lukt. Ik beloof jullie dat als wanneer ik het niet meer zo goed zie zitten ik door blijf schrijven. No matter what! I will never give up, never! Jullie zijn mijn lieve lezeressen waarvoor ik door het vuur ga!

Written with love,
Eline





3 opmerkingen: