zondag 30 september 2012

Mijn favo beautysites!


Hoi allemaal,
vandaag laat ik jullie mijn meest favoriete beautysites zien. Om eerlijk te zijn heb ik een geweten als ik een dag niet de sites bezoek die ik anders wel bekijk. Ik ben er zowat aan verslaafd. Ik haal er m'n inspiratie op het gebied van make-up en fashion.

Tegenwoordig begin ik alsmaar meer en meer beautysites te bekijken in het Engels. Niet alleen omdat dit goed is voor m'n Engels wat bij te schaven, maar je krijgt een ruimer aanbod. Hiermee bedoel ik dat er veel meer Engelse blogs bestaan als Nederlandse blogs. Toch vind ik dat er een aantal hele goede Nederlandse én Engelse blogs zijn. De sites die ik bezoek zijn zowel van vrouwen die het als hobby doen of die ervan hun werk hebben gemaakt.

Mijn top 5 Nederlandse beautysites :
  1. veracamilla.nl
  2. beautygloss.nl
  3. It-girl.be
  4. livelifegorgeous.nl
  5. thebigguide.blogspot.be
Mijn top 5 Engelse fashionsites:
  1. apair-andaspair.blogspot.com
  2. wendyslookbook.com
  3. stylescrapbook.com
  4. dulcecandy.com
  5. karlascloset.com
Mijn top 3 Engelse beautysites:
  1. thebeautydepartement.com
  2. michellephan.com
  3. dulcecandy.com
Zo, waarschijnlijk heb je al gemerkt dat mijn favo beautysites van bekende mensen zijn. Ik raad jullie zeker aan om zelf ook eens een kijkje te nemen op hun websites. Je zult veel bijleren, geloof me dat doe ik nog iedere dag!
xoxo,
Eline

3 opmerkingen: