vrijdag 18 januari 2013

NOTW: ice ice cold...

YES! Mijn (tot nu toe) tweede NOTW -nales of the week- is er eindelijk van gekomen. Om eerlijk te zijn had ik niet echt zoveel inspiratie dus deze keer is het een simpele nagel-look geworden, maar ik heb er toch nog een schattig extraatje aan gegeven. Ook wil ik alvast mijn fantastisch nichtje bedanken, die even als nagelmodel wilde spelen! :)




Zoals je al hebt kunnen zien én lezen gaat het thema over de winter en alle dingen die je hiermee kunt linken. Daarom heb ik voor een grijze kleur gekozen en om het toch wat specialer te maken heb ik mijn kerstcadeau van sushi gebruikt. (sushi= mijn zus <3)


Als base coat heb ik die van Essie gebruikt (klik hier om mijn review te lezen). Deze gaat ervoor zorgen dat de gekleurde nagellak mijn nagels niet kan beschadigen of verkleuren.

Hierna heb ik 1 laagje van de collectie crystalliced van essence aangebracht in de kleur it's a snow-woman's world. Het heeft een mooie lichtgrijze kleur -> perfect voor in de winter!

Om het wat leuker te maken heb ik er nog een paar leuke figuurtjes aan toegevoegd. Ik heb een wit sneeuwvlokje, cadeautje en zuurstok aangebracht. Die laatste 2 zullen je direct doen denken aan kerst, zelfs nu kerst toch al een tijdje over is vind ik  het best nog wel kunnen. Deze figuurtjes heb ik gekregen van men zus voor kerst en komen van de claires. Ik breng ze aan door aan de onderkant een beetje doorschijnende nagellak te doen en ze dan goed aandrukken op je nagel. Bij mij bleven ze 4 dagen zitten= goed! Toch als je je bedenkt dat ik een bezig bijtje ben! Als jullie graag willen zien wat ik tijdens de feestdagen heb gekregen moet je dit even vermelden bij de reacties! Je kan me volgen via twitter: @TrueLikeBlue en instagram: Elineminne + laat me weten als je graag iets uit deze post een blog wil over hebben! Check zeker ook men YT uit: myowncrazystyle!

Liefs,
Eline




11 opmerkingen: