zondag 12 mei 2013

Huge update!

Hoi allemaal

Ondertussen zijn er weeral 4 maanden voorbij waarin ik even in een pauze zat wat betreft met bloggen. En vandaag neem ik de draad weer op. Het lag vooral aan mezelf, ik begon het dagelijks bloggen wat te stresserend te vinden + nog eens het studeren... Maar een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen! Ik heb beter leren plannen en heb ook wat meer structuur erin gebracht, want dat had ik wel een beetje (veel) nodig! :) Today schrijf ik wat jullie allemaal gemist hebben in de  voorbije 4 maanden: grote update dus.
In februari, 8 om precies te zijn, ben ik 16 jaren oud geworden!!! Ik heb het samen gevierd met familie en vrienden. We zijn gaan bowlen en een week later ben ik naar mijn 1ste fuif geweest samen met mijn ongeloofelijke vrienden: de valentijnsfuif <3


In maart was het vooral veel werken om school en les examens. Af en toe eens gaan shoppen. Het hoogtepunt was de schoolreis naar Catalonië! GE-WEL-DIG! Ik heb me nog nooit zo goed geamuseerd. In Barcelona heb ik ook mijn oor vanboven laten piercen. Dit was mijn eerste piercing...

April was redelijk rustig. Ik ben toen naar mijn 2de fuif gegaan: Beachparty! Héél leuk, er lag overal zand.

Verder heb ik in mei wat samenvattingen gemaakt en ben ik een weekendje naar zee geweest. Even chillen deed me wel goed, maar nu ben ik er weer helemaal klaar voor en vlieg ik er terug in! (Jullie zijn awesome) 

Liefs,
Eline

1 opmerking:

  1. Beautiful blog!
    Your posts are very interesting.
    I follow you, I hope you do the same
    www.theblendstyle.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen